Blogger Template by Blogcrowds.

Καλάβρυτα-Μια τραγική χήρα μάνα θυμάται

Καλάβρυτα-Μια τραγική χήρα μάνα θυμάται
Αρχιμανδρίτης Θεόκλητος Φεφές
Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος, Καλάβρυτα 2012, 88 σελ.
ISBN: 978-960-99787-5-0
Τιμή: 6,00€
Τιμή ΜΙΕΤ: 4,80€







«Τρεις η ώρα τη νύχτα γινόταν πολύς θόρυβος. Ξυπνήσαμε. Μήπως όμως είχαμε και ύπνο; Μας φάνηκε σαν να μάζευαν τα πράγματά τους.

— Τους ακούς, Αλέκο μου;

— Λες να μη τους ακούω, γυναίκα; Κουφός είμαι; μου λέει.

— Σώπα, μπας και τους τυφλώσει ο θεός και ξεκουμπιστούν και φύγουν.

— Να σηκωθώ να δω τι γίνεται; Μήπως θέλουν να τους ανάψω τη σόμπα;

—Άσε, θα σηκωθώ εγώ, μου λέει. Σηκώθηκε. Ρώτησε τον μάγειρα. Του είπε:

— Όχι.

Έρχεται ο άντρας μου και μου λέει:

— Φαίνεται μας λυπήθηκε ο θεός. Τα μαζεύουν. Όλος ο στρατός μέσα κι όξω απ’ το σπίτι είναι ξυπνητός και τα φορτώνουν, θα φύγουν. Πού να ξέραμε. ..

Έξω είχε πέσει τόση πολλή ομίχλη. Δεν έβλεπες μπροστά σου ούτε στα δυο μέτρα. Τέτοια καταχνιά πρώτη φορά είδα 70 χρονών που είμαι. Έφυγε ο στρατός. Ο κακούργος πήγε για να επιθεωρήσει τα φυλάκια. Τότε κάποιος αξιωματικός — καλός άνθρωπος — βγάζει τον άντρα μου έξω, απόμερα και του λέει:

— Εσύ μακριά, μακριά, ώσπου φύγει στρατός. Μπουμ. Μπουμ. Έρχεται ο άντρας μου και μου το λέει.

—Φύγε, Αλέκο μου, του λέω, φύγε. Κάνε προς τα Σουδενά. Πήγαινε ούθε θέλεις. Μόνο φύγε.

Τον σκοτωμό δεν τον βάζαμε με το νου μας.

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα